vrijdag 30 januari 2009

Welkom lezers

Welkom op mijn pagina over boeken en borduren, mijn twee grootste hobby's.

Als ik een boek ga lezen of gelezen heb ga ik op internet op zoek naar informatie van de auteur.
Vaak kom ik dan op pagina's van mensen die hetzelfde boek hebben gelezen. Vaak zijn het mensen met dezelfde smaak qua boeken en zo kom ik weer andere boeken tegen die ik nog niet ken. Misschien zijn er mensen die bij mij ook leuke boekentips vinden.

Mijn favoriete schrijvers zijn vooral Scandinavische schrijvers, zoals Henning Mankell en Karin Fossum. Uit Nederland zijn mijn favoriete schrijvers op dit moment Tineke Beishuisen, Loes den Hollander en Esther Verhoef. Een andere grote favoriet is Nicci Gerrard en natuurlijk
JK Rowling.

Het mooiste boek dat ik vorig jaar heb gelezen is: Tracy Chevalier - Meisje met de parel.

Hebben jullie een leuke tip, een vraag laat dan een berichtje achter.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Riet,

    dat ziet er prima uit allemaal. Trouwens nooit geweten dat dat borduren zo hot was. Wat heb jij veel gelezen vorig jaar. Veel succes met je Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Riet, veel succes met je blogje.
    Laten wij, mijn man en ik precies dezelfde boeken lezen.
    Dat meisje met de parel ken ik niet en heb ik opgeschreven.
    En natuurlijk mooie borduurwerkjes.
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeii mam, veel suc6

    xx Rowy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je 'het meisje met de parel' mooi vond, moet je van dezeldfe schrijfster eens 'Vallende Engelen' of 'Maagdelijk Blauw'proberen. Ik vind zelf 'Maagdelijk Blauw' haar mooiste boek.
    En als je ook engelse boeken leest, kan ik 'The Island' van Victoria Hislop aanraden. Heel erg mooi en ontroerend.

    BeantwoordenVerwijderen