zondag 8 februari 2009

Isabel Allende - De som der dagen




Isabel Allende stond al lang op mijn "te lezen" lijstje.
Toen ik dit boek tegenkwam aarzelde ik niet het te gaan lezen.
Achteraf had ik misschien beter kunnen beginnen met een eerder boek van haar omdat er erg veel instond over eerdere boeken.
In het boek schrijft ze haar memoires, ze vertelt hoe het haar vergaat na de dood van haar dochter Paula. Persoonlijk was het mij een beetje te zweverig met alle therapeuten, astrologen en geesten die voorbij kwamen. Omdat er nogal veel personages in haar "clan"voorbij kwamen moest ik vaak even denken "wie is het ook al weer". Wel is het boek met veel humor, heel beeldend en met mooie zinnen geschreven.

1 opmerking:

  1. ciao!
    thank you for visintg me
    enjoi the february cross stitch home
    see you soon
    pinta

    BeantwoordenVerwijderen