zondag 4 juli 2010

Drift

Mijn laatste boek van Marion Pauw, het is haar tweede boek. Nu ik ze alle vier heb gelezen is mijn mening dat de boeken steeds beter worden. Dit verhaal vond ik wat minder dan Zondaarskind en Daglicht maar zeker een lekker boek om te lezen.
Op het eerste gezicht lijkt het leven van Jill een droom. Haar vriend Simon, een jurist, is net door de prestigieuze trustmaatschappij Ubbink, Kauffman & Tobey op Aruba aangesteld en ze wonen in een prachtig appartement aan de turquoise zee. Toch gaat het niet goed met Jill. Haar relatie staat op springen en ze voelt zich verloren op het eiland waar iedereen vriendelijk doet, maar niemand haar echt kent. Een duikcursus biedt afleiding. Maar als blijkt dat haar instructeur Edsel meer weet van de verdwijning van de Amerikaanse toeriste Christine Bird, en zelfs heeft vastgezeten vanwege vermeende betrokkenheid bij moord, pakken donkere wolken zich samen boven Jills hoofd.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je lieve reaktie op mijn blog en bij deze alvast mijn hartelijke felicitaties voor je zoon!

    Je hebt inderdaad gelijk...op 9 juli hangt het er vaak om, niet wat temperatuur betreft maar wel met regen en onweersbuien. Omdat manlief de 4e jarig is, vieren we het elk jaar weer op een andere dag...dat kan varieren van begin juli tot half juli, ook afhankelijk van onze vakantieplanning. Ik heb al meerdere jaren gehad dat ik in Italië was tijdens mijn verjaardag!

    Maar het mooie weer is dus ook goed nieuws voor jullie...ik wens je zoon ook een hele gezellige verjaardag toe!

    Hartelijke groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen