vrijdag 9 september 2011

Twilight

In mijn vakantie was ik op de e-reader met dit boek begonnen. Toen ik mijn vorige boek uit had en even tussen twee boeken inzat dacht ik, even hierin verder lezen. Het pakte me toen zo dat ik het direct heb uitgelezen. Je moet wel houden van dit soort verhalen. Het is romantisch en erg onrealistisch maar ik heb er erg van genoten. Dit boek is het eerste van een serie van vier. Deze wil ik natuurlijk ooit ook gaan lezen. Ook is er een film van gemaakt die ik graag wil zien.


Een levensgevaarlijke liefde - Als Isabella Swan naar het regenachtige Forks verhuist en de mysterieuze en aantrekkelijke Edward Cullen ontmoet, neemt haar leven een spannende en beangstigende wending. Edward, met zijn krijtwitte huid, gouden ogen, betoverende stem en bovennatuurlijke gave, is zowel onweerstaanbaar als ongenaakbaar. Tot nog toe heeft hij zijn ware identiteit verborgen weten te houden, maar Bella is vastbesloten achter zijn duistere geheim te komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen