vrijdag 20 januari 2012

Onwetend

Sara Gallagher is eindelijk gelukkig. Ze heeft een eigen bedrijf als antiekrestaurateur, een geweldige dochter en een leuke vriend. Maar er is één vraag waar ze mee worstelt, een vraag die Sara, nu ze gaat trouwen, voor altijd opgehelderd wil hebben: wie zijn haar echte ouders? Wanneer ze na een lange zoektocht haar moeder vindt, wordt ze voor de tweede keer door haar afgewezen. Al snel weet ze waarom: haar vader is een moordenaar, en haar moeder wil op geen enkele manier aan hem herinnerd worden. Er is echter één ding erger dan ontdekken dat je vader een moordenaar is, en dat is dat hij naar jou op zoek gaat...            


Net als in haar vorige boek Vermist, wordt het verhaal verteld aan de psychologe van Sara, de hoofdpersoon. Elk hoofdstuk is een sessie aan haar en hierin lees je wat haar is overkomen. Het verhaal leest makkelijk en de spanning wordt langzaam opgevoerd. Ik kon het boek nauwelijks wegleggen. Als je denkt dat het goed af gaat lopen, blijken sommige dingen toch weer anders te zijn dan je denkt.
Ik vond het echt een geweldig boek, nog beter dan haar eerste, wat mij betreft dus een aanrader!


2 opmerkingen:

  1. Riet, dat ziet er goed uit.
    Dat boek heb ik hier ook juist liggen van de bib. Ik kan me dus weer verheugen ...
    dada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb het weer genoteerd!!
    groetjes, sylvia

    BeantwoordenVerwijderen