zondag 27 mei 2012

Het tweede korte leven van Bree Tanner

Dit is het meeslepende verhaal van Bree Tanner, een jonge vampier die geïntroduceerd werd in Eclips. Stephanie Meyer heeft opnieuw ene onweerstaanbare mix van gevaar, mysterie en romantiek gecreëerd.
Fans van de Twilight Saga maken kennis met de duistere kant van de wereld van jonge vampiers en het nieuwelingenleger waar Bree Tanner deel van uitmaakt.



Toen ik deze week Eclips had gelezen kwam ik dit boekje tegen. Het is een spin off van de  twilight serie. Dit boek heb ik in een dag uitgelezen, het is een leuke toevoegin aan de serie en leest lekker vlot weg. Je kunt het ook lezen zonder dat je de rest van de serie leest. Wat ik heel jammer vond is dat er in het voorwoord iets vermeld staat over Bella wat ik nog niet wist. Als je de hele serie leest zou ik dit boek pas daarna lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen