vrijdag 5 oktober 2012

Tijdens kantooruren

Vorige week heb ik tijdens de boekpresentatie dit boek van de schrijfster zelf gekregen. Aefke heeft het opgedragen aan mijn overleden broer. Het was een dubbel gevoel, trots maar ook verdrietig, hij had daar moeten zijn en niet ik.

Ik was benieuwd of ik mijn gevoelens opzij kon zetten tijdens het lezen en inderdaad is dit wel gelukt, ik werd gelijk gegrepen door het verhaal en kon het moeilijk wegleggen.

In dit boek maak je kennis met Malou en haar collega's, sommige zijn heel herkenbaar neer gezet. Als er een collega onder verdachte omstandigheden verongelukt is niets meer zoals het voorheen was. Het is erg interessant om te lezen hoe het is om te werken in een modern kantoor met flexplekken. Ik hoor steeds meer mensen die zo gaan werken. Hierdoor is het echt een boek van deze tijd.
Het verhaal is lekker vlot geschreven evenals haar vorige boek "In naam van mijn vader".

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen