maandag 24 december 2012

Daar buiten loopt een schaap

Een kudde schapen onderzoekt onder de bezielende leiding van ooi Miss Maple de moord op hun herder.


Dit boek is geschreven vanuit het perspectief van een kudde schapen wat erg origineel en  knap is gedaan. Het was weleens lastig te begrijpen wat de schrijfster met sommige zinnen wilde zeggen, ook waren sommige stukken langdradig.
Op de voorkant staat literaire thriller, zelf zou ik het liever een detective noemen, spannend is dit boek niet.

Dit boek is mij wat tegengevallen, mijn verwachtingen van dit boek waren waarschijnlijk te hoog omdat ik het van iemand te leen had die dit een geweldig boek vond.

Dit boek is ook uitgebracht onder de titel De schapen van Glennkill.

2 opmerkingen:

  1. Wat grappig, ik heb dit boek een tijdje terug gelezen onder de oude titel, en ik vond het wel grappig, maar niet heel soannend en zeker geen literaire thriller. Wat is dat toch met die term dat het voor ongeveer elk boek gebruikt wordt?

    fijne feestdagen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen