maandag 31 december 2012

Jaaroverzicht en nieuw voornemen....

Mijn laatste boek van dit jaar heb ik vandaag uitgelezen. Ik heb een overzicht gemaakt van alle gelezen boeken, hier kun je het bekijken. De tien mooiste boeken heb ik in rood weergegeven.
Ik heb 62 boeken gelezen waarvan 25 van Nederlandse of Belgische auteurs.

Voor volgend jaar is mijn uitdaging om elke maand een boek uit mijn eigen boekenkast te lezen. Ik heb er denk ik wel rond de 300. Als ik bij de kringloop of rommelmarkt ben neem ik altijd een stapel mee, ik heb heel veel boeken van mijn overleden broer en sommige boeken staan misschien al wel 30 jaar in de kast. Ook recentere boeken staan erin, die ik heb gewonnen of moet hebben maar er dan toch niet aan toe kom om te lezen.

Voor dit jaar wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes, mailtjes en natuurlijk alle tips!

Voor 2013 wens ik jullie allemaal een fantastisch leesjaar met vele mooie boeken.....

4 opmerkingen:

  1. Een mooi voornemen! Ik ben het ook weer van plan. Vorig jaar is het me niet goed gelukt. Je hebt, ook op boekengebied, toch weer snel de neiging mee te gaan in de waan van de dag en vooral boeken te lezen die heel recent zijn, terwijl die oude boeken in je kast minstens zo goed zijn.
    Ik ga het komende jaar extra goed opletten dat ik me niet mee laat zuigen in de stroom van nieuwe boeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar, Riet, en leuk om te zien dat we allemaal hetzelfde willen, minder nieuw kopen en eerst eens lezen wat er in de kast staat. Ben benieuwd hoe we dit vol gaan houden!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed voornemen om iedere maand in ieder geval 1 boek uit je eigen boekenkast te lezen, ik ben hetzelfde van plan maar of het gaat lukken??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Riet, je hebt een hele nieuwe outfit zie ik!!!
    Je hebt een goed voornemen, zou ik ook kunnen doen, er staan hier nog zoveel ongelezen boeken in de kast en ipv daar eentje van te pakken sta ik weer in de bieb te grazen........:)
    Alle succes met je voornemens en vooral een goed 2013!!
    liefs, Syl

    BeantwoordenVerwijderen