donderdag 24 oktober 2013

Vijftig tinten grijs


Vijftig tinten grijs is het eerste deel van de veelbesproken erotische trilogie van E.L. James. Vijftig tinten grijs gaat over de jonge Anastasia Steel die onverwachts in contact komt met de mysterieuze zakenman Christian Grey. Ze voelt zich al snel tot hem aangetrokken maar ze probeert hem uit haar hoofd te zetten. Hij is namelijk erg rijk en te hoog gegrepen voor haar. Maar ze raakt toch door hem betoverd als hij haar onverwachts opzoekt. De dominante Grey trekt haar steeds dieper in zijn wereld van geheimzinnige seksuele fantasieën en hij krijgt Anastasia steeds meer in zijn macht.

Tsja wat moet je hier nog over zeggen. Natuurlijk was ik nieuwsgierig naar dit boek. Vanaf vorig jaar zomer stond dit boek al op mijn e-reader en soms als ik "tussen twee boeken" zat las ik een stukje. De draad kon ik telkens met gemak oppakken. Nu heb ik het dan toch maar eens uitgelezen.

Het verhaal deed me terugdenken aan de boekjes van de bouquet reeks die ik vroeger weleens las. Knappe rijke man met een naïef en onschuldig meisje alleen nu met een flinke dosis erotiek erbij. Het las wel makkelijk weg dus ik heb er geen spijt van dat ik het heb gelezen. Wel denk ik dat ik het bij dit deel laat, wat er verder gaat gebeuren heb ik toch al grotendeels gehoord en er zijn nog zoveel boeken die ik wil lezen....

1 opmerking:

  1. Ik ben er nooit aan begonnen en heb hem ook niet. Wel goed van je dat je het boek helemaal uitgelezen hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen