donderdag 31 december 2015

Terugblik 2015

 Aan het einde van het jaar kijk ik altijd even terug op mijn gelezen boeken.
63 heb ik er dit jaar gelezen, 4 niet uitgelezen.
Er waren maar 23 thrillers bij. Doordat ik een cursus boek en film volg lees ik elke maand het bijbehorende boek, zoals nu Publieke Werken. Deze films zijn doorgaans geen thrillers, vandaar het lage aantal. Ook probeer ik elke maand een landenrand te borduren via een facebook groep. Over het betreffende land  lees ik die maand een boek, zo zit ik helemaal in de sfeer van een bepaald land.
Ik heb 25 boeken van Nederlandse auteurs gelezen mijn favoriete boeken waren de laatste twee uit de serie omtrent Jessica Haider van Corine Hartman.

De 5 boeken die me het afgelopen jaar meeste aanspraken heb ik op een rijtje gezet in willekeurige volgorde.

Karen Sander (beide boeken)


Voor iedereen een fijne jaarwisseling en weer een heel mooi leesjaar toegewenst!


1 opmerking: